איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

סדנת אנטי שיימינג


שוב השמיצו את השירות שלכם?
דיברו נגד אחד העובדים?
קטלו את ההנהלה?
גילו תקלה והפכו אותה לבעיית המאה? 

אתם לא לבד!

תופעת השיימינג ברשתות החברתיות היא חלק בלתי נפרד מהקלות הבלתי- נסבלת של הקלדת תגובות במקלדת, ומהעובדה שכיום, רוב האנשים נוטים לכתוב בפומביי את דעתם ללא כל מעצורים או תהליך בדיקה של מידע ועובדות.

חייבים להודות, לעתים הלקוחות צודקים!

לעתים, תגובתם הקיצונית של הלקוחות בפייסבוק היא תולדה של התעלמות שיטתית של הארגון מהתלונות הצודקות, דבר שיכול היה להסתיים אחרת...ובטוב...בלי להגיע למסע השמצה ברשת ובלי לפגוע במוניטין ובתדמית הארגון. לכן, ארגונים בימינו מעוניינים וגם חייבים להקנות לעובדים ולמנהלים כלים שיפשרו להם לנהל משברים תקשורתיים, אישיים וארגוניים, בצורה מהירה ואפקטיבית.

מדובר בסדנה מעשית שמלמדת את שפת האנטי- שיימינג ומגלה איך להפוך כל 'אוי' ל- WOW ברשת.

בעשור האחרון עוקבת ד"ר גלית בן- ישראל במסגרת מחקריה ופעילויות ההדרכה שהיא מבצעת בנאט"ו אחר ניהול מידע וידע באסונות ופגעי טבע, משברים ביטחוניים והתנכלויות אישיות (במערכות חינוך, רווחה, תקשורת ועוד). בתהליך עבודתה צברה ידע, ניסיון וכלים שסייעו לה לפתח שיטה ייחודית לזיהוי שיימינג ולניתובו לפתרונות חיוביים ויצירתיים כבר בתחילתו. 

סדנת אנטי שיימינג - הפתרון לשיימינג ברשתות החברתיות 
מסגרת הסדנא:
5 מפגשים בני 40 ש"א (8 ש"ל כ"א, או מתכונת אחרת בהתאם לצורכי הארגון) שילמדו אתכם את שפת האנטי- שיימינג, כדי שתוכלו לנהל משברים בצורה אפקטיבית ואף להפוך אותם לאירועים מכוננים.  

על המנחה:
ד"ר גלית בן- ישראל, מומחית לניהול ידע במשברים ואסונות
ברשתות החברתיות
  • Ph.D. במדע המדינה
  • מרצה וחוקרת בכירה בקבוצת המחקר "מדע למען שלום וביטחון" בנאט"ו
  • מרצה לאינטרנט וגלובליזציה בפקולטה לחברה ולתרבות במכללת בית ברל
  • אנליסטית ומפתחת מוצרי ידע בתחום הטרור ברשת
  • מרצה בכנסים בין לאומיים בנושא Crisis Management
   
    לפרטים והזמנת סדנאות אנטי שיימניג בארגון שלכם צרו איתנו קשר 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה