איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

יום חמישי, 24 במרץ 2016

בחן את עצמך- האם אתה שפיץ?


שפיץ הוא הכינוי שלנו למנהלים ועובדים חדשנים ומרגשים. בכל ארגון ועסק יש שפיצים, בזכותם, הארגון מתקדם ומייצר ערך ללקוחות. מה יש בהם שאין באחרים? מה הופך אותם לשפיצים? ואיך, גם אתה תוכל להפוך לשפיץ במינימום זמן והשקעה?

לפניכם 16 היגדים שיגלו לכם- האם אתם שפיצים או לא...

    
1.     אני מתעניין בחידושים באופן קבוע
2.     אני מוכן לשינויים גם אם הם מונחתים מההנהלה
3.     גם כשאין לי תקציב אני יודע לעשות יש מאין
4.     תנו לי בעיה ואראה לכם אין נוכל להרוויח ממנה...
5.     שיחת משוב שנתית בשבילי היא הזדמנות לשיפור
6.     אני פתוח לשמוע רעיונות מכל אחד על כל דבר שיכול להועיל
7.     יש לי ביטחון עצמי גבוה מספיק כדי לדחוף רעיונות חדשים
8.     אני מתמקד באיגום משאבים ולא במאבקי כוחות
9.     אני חי את החזון והאסטרטגיה של הארגון
10.  הפוליטיקה הארגונית לא עוצרת אותי
11.  אני מתרחק מאנשים שמרנים שמקובעים בחשיבה ישנה
12.  אני מעודד גמישות ושיתופי פעולה בארגון
13.  אני משקיע בלמידה עצמית של טרנדים ומגמות
14.  אני מעודד את העובדים ללמוד ולהשתלם כדי להתפתח
15.  אני מתגמל עובדים על רעיונות, הצעות, פיתוחים והמצאות
16.  אני יודע לנטרל ולרתום אנשים שעוצרים רעיונות וחידושים






קראת? סימנת את מה שמתאר אותך לפי מיטב הבנתך?
ועכשיו, ניגש לתוצאות:

1-4: השפיץ שלך לא מחודד. ממש לא. אולי הוא אפילו שבור... יש מצב שאתה עוזר למי שמנסה לטרפד חדשנות בארגון. וזאת, למה? קח מחדד, קח את השפיץ ותתחיל לחדד. תבחר כל שבוע 2 משפטים מבין אלו שלא סימנת ותתחיל ליישם, ואני מבטיחה לך שתתקדם.

5-8: השפיץ שלך מחודד חלקית והסיום שלו קצת עגול, כנראה כי אתה עדיין בתהליך. רוצה ועשה אבל לא מתקדם במלוא העצמה. משהו בך עדיין מתלבט, מהסס. גם לך אני מציעה לבחון אלו משפטים השארת מחוץ לבחירה, כדי שתוכל להישאר באזור הנוחות, ולמה. בנוסף, בחר משפט או שניים באופן אקראי, ואחת לשבוע נסה להכניס אותם לסיסטם. השינוי בדרך.   

 9-12: השפיץ שלך מחודד. הרבה יותר מחודד מזה של שאר חבריך בארגון. אתה שותף לרעיונות ומהלכים, מגיב בחיוב להצעות ושיפורים. אולי כבר התחלת להניע בעצמך חלק מהתהליכים, אצלך באופן איש וגם אצל חברים ועובדים. כל הכבוד, תמשיך לעבוד, זו הדרך!. נסה לחבור למישהו יותר חדשן ומקורב ממך וכך תמנף את היכולות שלך ותתקרב לעוגת החדשנות הארגונית.

13-16: השפיץ שלך משהו משהו. ברור שאתה השפיץ הארגוני, מוביל ידע וחדשנות, מחובר לחזון ולמטרות,  מחובר להנהלה וחלק ממנה, יש לך תשוקה ברורה להצעיד את הארגון שלך לחדשנות פורצת דרך. הדבר הבא שתוכל לעשות זה להפוך למנטור חדשנות בארגון, ולהוביל את העדר שמשתרך כי עדיין לא הפנים "למה" ובטח שלא יודע "איך" החדשנות יכולה להועיל ולתרום לו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה