איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

קורסים לניהול ידע וחדשנות

קורס: ניהול ידע וחדשנות בארגונים (100 ש"ל)

על הקורס:
זירת התקשורת בין הלקוחות לארגון עברה מהרשת הטלפונית לרשת החברתית. הצלחות, משברים, אסונות ותלונות מנוהלים מעל גבי סטטוסים, המעמידים את הארגון במצב של חשיפה מתמדת,שעלולה לפגוע בתדמית ובמוניטין.

את התקשורת הזו חייבים לנהל נכון ולכל עובד ומנהל יש חשיבות בתהליך.

העידן הדיגיטלי משנה את תרבות הניהול של הארגונים מן הקצה אל הקצה. ארגונים אשר מבקשים להתאים את עצמם למאה ה-21, חייבים לנהל את המידע והידע ברשותם באמצעות הדיגיטל. ניהול מידע וידע הוא תחום חדש. ניהול ידע עוסק בניהול ההון האינטלקטואלי של הארגונים, הכולל את הידע והתובנות של העובדים וזרימת הידע ביניהם. הידע שקיים אצל עובדי הארגון מעניק יתרון כלכלי משמעותי לארגון והוא חיוני להצלחתו. ארגון אשר לא יתחדש ויתדגטל ייעלם מעל מפת הארגונים.


מטרות הקורס:
  1. להקנות מיומנויות חיפוש, כתיבה, שיווק ואיתור מידע
  2. למפות את המידע והידע הארגוני
  3. להקנות ארגז כלים דיגיטלי
  4. לצייד את העובד בכלים לשיווק ומיתוג פעילויות
לפרטים צרו עמנו קשר




קורס: נאמני ידע ארגוניים


על הקורס:
קורס חדשני שמכוון להשיג 2 מטרות מרכזיות: מחד, לייצר חיבור עמוק ואיכותי של העובדים לארגון- לחזונו, ערכיו ומטרותיו, ומנגד, להפוך את העובדים לשגרירי שיווק מתמידים ברשת של הארגון, באמצעות יצירת תוכן איכותי אודות פעילויות והצלחות ושיווקו בערוצים השונים.

מטרת הקורס: 
לפתח צוותי כותבים ארגוניים שמשווקים פעילויות, הצלחות ומקדמים מטרות של הארגון ברשתות החברתיות.







 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה