איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

המלצות קריאה




מצוינים- ממה עשויה ההצלחה | מלקולם גלדוול

למה אנשים מסוימים מצליחים יותר מאחרים? מלקולם גלדוול טוען שהסיבות להצלחה הן 4: המשפחה, סביבת הילדות, שנת הלידה והתאריך ו... 10,000 שעות תרגול ואימונים.




השאיפה למשמעות | ויקטור פראנקל

חופש הרצון, השאיפה למשמעות ומשמעות החיים הם 3 יסודות ההנעה של אנשים. במיוחד בימינו תפקידנו העיקרי לצייד את האנשים ביכולת למצוא פשר ומשמעות בעשייתם ובחייהם.






להנהיג את השבט| סת' גודין   
העולם זקוק למנהיגים, ובימינו כל מי שרוצה יכול להיות מנהיגו של שבט. תם עידן האישורים. הרבה חזון ומעט מאמץ מהולים ברצון והרבה אכפתיות הופכים אנשים ממקבלי דעה למובילי דעה ומנהיגים המובילים שבטים עצומים.









למלא את הדלי | טום ראת, ד"ר דונאלד א. קריפטון

'תיאוריית הדלי והמצקת' היא הבסיס  לכל חשיבה חיובית- יצירתית- יזמית ומחדשת. חיזוק ועידוד נקודות החוזק והיכולת במקום לטפל בנקודות התורפה סולל את הדרך לפריצות דרך וחדשנות.








דברים שהלוואי וידעתי בגיל עשרים | טינה סיליג

ספרה של ראש מדור חדשנות באוניברסיטת סטנפורד מלמד אותנו איך לנטוש את נתיבי החיים המוכרים והבטוחים למען אלה שאנו יוצרים לעצמנו, להתעלם במידה בריאה מהבלתי אפשרי, ללמוד את ההזדמנויות כדי לפרוץ למחוזות חדשים.





מנהל בעל השפעה | לי ברייס

ניצול נכון של מקורות עוצמה וסמכות יסלול את הדרך למעלה ויאפשר לנהל בצורה מיטבית את הכישוירם כדי ליצור תועלת, ערך ותרומה לעצמנו ולאחרים.





ארגז הכלים הצהוב | ורד מוסנזון





עכשיו- גלה את חוזקותיך | מרקוס בקינגהם, ד"ר דונאלד א' קליפטון

תכנית מהפכנית המלמדת אותך כיצד לפתח את הכישרונות והחוזקות הייחודיים שלך- ואת אלה של האנשים הכפופים לך. הספר מבוסס על מחקר שהקיף יותר   מ- 2,000,000 אנשים ברחבי העולם.  





תורת המשחקים בשירות העסקים | אדם ברנדנברגר






ככה זה נדבק | צ'יפ הית' ודן הית'   


לרעיונות שנדבקים יש 6 תכונות: פשוט, בלתי צפוי, מוחשי, אמין, רגשי וסיפורי. ספר פרובוקטיבי, פוקח עיניים ומשעשע שמראה איך ליישם את החוקים הללו כדי להפיק רעיונות הכי יצירתיים שיגרמו למסרים שלנו להידבק.  












ניהול על פי ערכים | דולן, גרסיה ולנדאו   



ועוד...






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה