איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

יום שבת, 23 באפריל 2016

איך מתחילים לנהל את הידע בארגון?

"תגידי לי, איך מתחילים לנהל את הידע בארגון?", שואלים אותנו רוב הלקוחות. אם גם אתם רוצים להתחיל לנהל את הידע ולא יודעים איך וממה להתחיל, במיוחד בשבילכם הכנו כלי פרקטי, פשוט ויעיל, המשמש אותנו במתכונתו המלאה (כאן אתם צופים במתכונת המצומצמת של הכלי) בתהליכים אסטרטגיים, שמטרתם גיבוש תפיסת ניהול הידע בארגון. 

מדובר בתהליך מקדים לתהליך ניהול הידע עצמו, שמטרתו למנוע מהארגון להישאב להשקעות ענק בתכנות שלא תענינה על צרכיו וחשוב מכל, לא תגרומנה לעובדים להתחבר אליהן ולתפעל אותן. 

בכלי תמצאו חלק ממילות המפתח לתהליך ניהול ידע ויצירת חדשנות בארגון או בעסק שלכם. קחו עט, קחו דף ותתחילו לחבר את המילים. כל 2 מילים יוצרות כלי לניהול ידע. למשל:
1. לפתח מומחיות.
2. לפצח צרכים.
3. לסנכרן יוזמות.
4. לגייס אנשים.
5. לאפשר פשטות.
וכך הלאה. נשמח לראות את עקרונות ניהול הידע שתכתבו בהשראת הכלי לניהול ידע שלפניכם.


כלי מעשי לחשיבה ראשונית לקראת ניהול ידע בארגון




זקוקים לייעוץ מקדים טרום כניסה לתהליך ניהול ידע בארגון? צרו איתנו קשר עכשיו







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה