איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

הזמנת הרצאה


הרצאות העשרה מקצועיות למנהלים והנהלות בנושא ניהול, אסטרטגיה, שיווק, מצוינות, פרזנטציה, חדשנות וניהול ידע

זה לא עסקי!  
העולם השתגע. המציאות השתנתה. הכול נהיה עסקי, כולל במגזר בציבורי. בימינו, בכלל האישי והעסקי מחוברים. אני מזמינה אתכם לגלות את העולם החדש, ללמוד את השפה ולהבין את כללי המשחק: על הצרכנים שהפכו ללקוחות, על השירות שהפך לכלי מרכזי במשחק, על שיטות הניהול החדשות שמטריפות אתכם כי הן מודדות... כל דבר. האם אתם מוכנים למשחק החדש? מבינים שהכול עסקי?מכירים את הכללים? שולטים בשפה? מבינים את ההשפעה שלה על הלקוחות שלכם? הגיע הרגע לשנות את הדיסקט בראש ולהצטרף לעולם החדש בו תוכלו להוביל לפני המתחרים, ליצור ערך ולהרגיש הכי משמעותיים שאפשר.
"זה לא עסקי!" היא הרצאה על עולם משתנה, על משחק חדש ועל המקום שכל אחד יכול לתפוס בו כדי להשתתף, להוביל ולנצח.  

ידע הוא כוח 
ברור שאתם רוצים אותו, אבל איך הופכים את הידע לכוח אמיתי? ומה עושים עם אלו שמחזיקים בידע בכזה כוח שאי אפשר לשחרר מהם דבר? כיום, ארגונים מודעים לחשיבות הידע אך לא מצליחים למצות את הפוטנציאל שלו: מה עושים עם תלונות לקוחות?- (לרוב מתלוננים עליהן), איך הופכים תלונות לחלון הזדמנויות לזיהוי שירותים ומוצרים חדשים?- (נו באמת לא הגזמת?...) איך רותמים אנשי מכירות ושירות לזהות צרכים ובעיות שטרם עלו באמצעות שאלת שאלות והקשבה ללקוחות?- (למי יש זמן בפגישות מכירה לשמוע את הצרות שלהם?...) ואיך הופכים מפגשי צוות או ישיבות הנהלה לפגישות סיעור מוחות שמובילות לחדשנות בארגון?.
"ידע הוא כוח" היא הרצאה מנפצת מיתוסים על- הכוח שלי, הכוח שלך, הכוח שלו ועל מה שביניהם. ארגונים שמבינים את משחק הכוחות החדש שיצר עולם הידע מצליחים לרתום את העובדים לשיתוף בידע ולהפוך אותו לכוח מוביל.

כל אחד מומחה 
אתם יודעים... אנחנו חיים בעידן הידע והמומחיות, ומי שלא מיוחד- נכחד… כולנו מפיצים וכולנו קולטים הרבה אינפורמציה ולרוב גם מרגישים מוצפים בה. מה שאנחנו באמת רוצים זה כלים ורצוי קלים, פשוטים שמייצרים תוצאות מהירות. כי בימינו, כולנו זקוקים לכלים פרקטיים כדי להתמודד עם המשימות והאתגרים. אז מי מסוגל לספק לנו כלים? הכירו את המומחים הארגונים: הם מודעים לידע שלהם, הם למדו איך להפוך אותו לשיטות וכלים, והם פיתחו מומחיות אישית ייחודית שעוזרת לאחרים.  
הרצאת "כל אחד מומחה" מבוססת על מודל 'המומחים' החדשני שפיתחנו ומציגה את הדרך בה יכול כל עובד להפוך למומחה בתחומו, שיוצר ערך ומשמעות ללקוחות, לארגון ולעצמו. ההרצאה מתובלת בסיפורים, הדגמות והפעלות מעוררות חשיבה, חיקוי והשראה, מהווי ארגונים ועסקים בישראל.

המצגת הכובשת
שמעתי.. יש לכם עוד פרזנטציה, האמת נמאס לכם מכל הפרזנטציות. אילו רק צנחה מלמעלה תבנית קסם שהייתה מאפשרת לכם להכין פרזנטציה מנצחת בלי לשבור את הראש, אז הייתם מאושרים.ok , היום יום המזל שלכם, יש קסם כזה, והוא נקרא- "המצגת הכובשת": איך להוביל את הלקוח מהשנייה הראשונה, צעד אחר צעד לעבר המטרה? איך להעביר את המסרים ולרגש את הלקוחות בלי להעמיס...? שיטת "הפריימים" שפיתחנו מסייעת לבנות פרזנטציות אסטרטגיות ושיווקיות ומכירתיות ו... מהנות, בקיצור מצגות מאלפות, שמובילות לקוחות לעבר המטרה בקלות, בחווייתיות ובהנאה. 
אחרי ההרצאה גם אתם תוכלו לבנות "מצגות כובשות" במינימום מאמץ ומכסימום הנאה ותוצאה. 

פרוס דק דק 
פעם אהבנו גושים גדולים... של גבינות, בשר, וכל השאר. היום אנחנו רוצים הכול דק דק ומוכנים לשלם עבורו יקר יקר. ההצפה במידע יצרה צורך לפרוס אותו הכי דק שאפשר כדי להפכו לכלי שימושי, כמו הנקניק והגבינות הצהובות שפעם צרכנו בגושים והיום אנחנו מקבלים כפרוסות דקיקות במחירים מוגזמים. כי הכול צריך להיות היום קל, פשוט ומהיר (ללעיסה, להבנה, לפעולה). 
ההרצאה "פרוס דק דק" משתפת בסודות ההצלחה של ארגונים, שכבר הבינו איך לפרוס את המידע והידע שברשותם דק דק, יצרו קהיליות גדולות של לקוחות וצמיחה מעוררת השראה. ולעצמם- מנועי צמיחה, כי מה שבאמת משנה זה לא מה יש לך אלא מה אתה עושה עם מה שיש לך באופן שמתפרש בעל ערך בעיני הלקוחות.

מהון להון 
השקעתם בעובדים, השקעתם במנהלים. כן, שיפרתם מיומנויות, שיפרתם ביצועים ואפילו חלק מהתוצאות. אבל מה עם … המעבר?. יש הרבה מעבר… לביצועים. מעבר לתפעול, לייעול ולתוצאות השוטפות. במעבר… נוצרת חדשנות. במעבר…עובדים ומנהלים מקבלים במה לביטוי מלא של יכולות, שאיפות וכישורים שלא הצליחו לבטא בתפקיד. במעבר… בוקעת חשיבה יצירתית שמייצרת פיתוחים, המצאות ותגליות מפתיעות, שמחזקות תחושת זהות ומשמעות בקרב העובדים, ומייצרות ערך ותרומה ללקוחות ולארגונים. 
ההרצאה "מהון- להון- מה עם המעבר?" מציגה את הדרך להפיכת הון אנושי להון ארגוני כדי לייצר את ...המעבר, מתעניינים במעבר? דברו איתי  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה