איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

יום שישי, 1 באפריל 2016

איך להפוך 50 מנהלים לפלוגה יוצרת חדשנות בארגונים?


מנכ"ל יקר,

  • רוצה לשדרג את רמת השיתוף במידע בין המנהלים בארגון?
  • רוצה לשפר את היקף הרעיונות, ההצעות והיוזמות לייעול וחדשנות?
  • רוצה להפוך את המנהלים ל'ראש גדול' שחושבים אסטרטגית ומערכתית?
  • רוצה להפוך את ההנהלה הבכיר לפלוגה מגובשת שפועלת כגוף אחד?

אם ענית 'כן' על יותר משאלה אחת, אנחנו יכולים לעזור לארגון שלך.

ארגונים מורכבים מאנשים. אנשים הם יצורים מורכבים. הם מגיעים לארגונים לא כ'לוח חלק' אלא עם דפוסים והרגלים שהתקבעו אצלם במהלך החיים: הרגלי חשיבה, הרגלי תקשורת, הרגלי למידה, הרגלי פעולה והרגלי התנהלות כלליים. גם לעובד בן 22 כבר יש הרגלים וחלקם מכשילים.
חנכו אותם שמי שקופץ בראש נפגע,
חנכו אותם שמי שמפגין יצירתיות נבלם,
חנכו אותם שמי שמציע יותר מידי הצעות ייעול לא מקודם,
וגם חנכו אותם שלא מעריכים יוזמות בארגונים, ובטח שלא מתגמלים, אז אין בשביל מה להתאמץ...

מרגע שנכנסת לתפקיד אתה לשנות את התמונה. חשוב לך שהמנהלים בארגון שלך יהיו שותפים ולא אויבים, שיחלקו מידע ולא יסתירו אותו, שיראו דברים לפני בראייה רחבה ולא יבקרו אחרי, את הצד השני. אבל, אתה לא רוצה להיות "גננת" וגם לא מפשר, מגשר, מפקח או פותר הבעיות. אתה רוצה שהמנהלים יתנהלו כמוך: שיראו את התמונה הרחבה, שבינו את תפקידם במערכה, שייקחו אחריות לפני ביצוע טעויות, ושישתפו את האחרים במכלול הבעיות. 

מה עושים?

ב- FBI אנחנו מאמינים שאנשים רוצים לשתף במידע וידע, ורק זקוקים לליווי, כלים והדרכה כדי לבצע את המעבר, ממה שהכירו עד עכשיו למה שיאפשר להם להיות מנהלים משודרגים.
מנהלים זקוקים להדרכה בתהליך כדי להשתחרר מדפוסי החשיבה הצרה שזורקת אחריות לצד השני,
מנהלים זקוקים לכלים כדי לנהל את המידע שברשותם ולשתף בו את הקולגות,
מנהלים זקוקים לליווי שיבטיח שיצעדו בנתיב הנכון עד השינוי השלם,
ומנהלים גם זקוקים לשיטה חדשה שתחליף את השיטה הקיימת.






תכנית "מנהלים דיגיטליים 2.0" מסייעת להנהלות ארגונים לבצע את המעבר מארגון מתנהל לארגון מוביל, דיגיטלי, טכנולוגי וחדשן. התכנית מציעה לארגונים שני מסלולים ייחודיים, המותאמים לסטטוס המנהלים בארגון ולכמותם:
מסלול 1- מיועד להנהלה הבכירה בליווי המנכ"ל (צוות של כ- 20 מנהלים)
מסלול 2- מיועד להנהלה מורחבת בליווי המנכ"ל (צוות של עד 100 מנהלים)

זה לא עוד קורס העצמה וגם לא עוד תכנית פיתוח מנהלים שמתמקדת במנהל – ביכולותיו, כישוריו ומטרותיו. זו תכנית ייחודית, שונה, אחרת, שאין כדוגמתה בישראל. זו תכנית שהיא מסע. מסע מאתגר, מעצים, סוחף, מסע שקורא תיגר על המוכר, מעורר לחשוב ולהתנהל אחרת, לצאת מהעדר כדי לחזור אליו עם ראש אחר, זה מסע שמיועד להוביל את המנהלים לפריצות דרך שתיצורנה שיתוף בידע וחדשנות בארגונים.

תחנות המסע בתכניות "מנהלים דיגיטליים 2.0" כוללות שינוי חשיבה, בניית מילון מושגים משותף בנושא אסטרטגיה, ידע, חדשנות, בניית עץ ידע אישי מורחב, אימון מעשי בכלי חשיבה יצירתית- עסקית- תכליתית, הבנת כללי המשחק החדשים בקבלת החלטות במיוחד בניהול משברים ארגוניים- לוקליים וגלובליים ברשתות החברתיות, ועוד, ועוד ועוד...  

בשורה תחתונה, מה שעושה את ההבדל, אלו לא כותרות תחנות המסע, אלא מה שקורה לאנשים בינם לבין עצמם ובינם לבין האחרים. כמו במסע כומתה, כך גם במסע "המנהלים הדיגיטליים 2.0" הדבק שנוצר, הזיעה המשותפת, האחווה וההדדיות שמתגבשות תוך כדי ביצוע משימות המסע, הלהט והתשוקה לנצח, הופכים 20-50- או 100 מנהלים יחידים לפלוגה מגובשת. שם נוצרים רעיונות, יוזמות והצעות, שזוכים לשיתוף במידע והצעות תמיכה מכל מי שהוא חלק מהפלוגה.

שנצא למסע כומתה גם בארגון שלך?  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה