איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

על: תכניות המומחים

אם אתה לא מיוחד- אתה נכחד...

בעלי עסקים קטנים יודעים מזמן שאם אתה לא מיוחד- אתה נכחד. לכן, הם משקיעים משאבים רבים בתהליכים מגוונים שמטרתם אחת: לגבש לעצמם ולעסק זהות ייחודית, מקורית, אותנטית ומבדלת.

כיום, גם מנכ"לים של ארגונים ציבוריים מבינים שמה שנכון לעולם העסקים הקטנים מתאים גם למוסדות הציבוריים, למרות שעל פניו, בניגוד לעסקים הקטנים שצריכים לחזר אחרי הלקוחות, כל יום מחדש, קהל הלקוחות שלהם הוא בבחינת 'קהל שבוי'.  

בשנים האחרונות חלה זליגה של התרבות העסקית לארגונים ציבוריים. עיריות, מועצות, מרכזים רפואיים ורשויות שונות כבר מבינים שכדי הצליח לספק מענה מקצועי ושירותי הולם לצורכי התושבים עליהם להתייחס לכל עובד, מנהל ומחלקה כמו ליחידה עסקית. המעבר לחשיבה ולהתנהלות עסקית אינו פשוט בכלל והוא מחייב הבנה, הפנמה והטמעה בכל דרגי הארגון.

מאחר והכול עסקי, והלקוחות מצפים לשירות מדוגם וחוויתי והנאה ממיטב החדשנות אליה הם נחשפים ברשתות החברתיות, ארגונים חייבים להתארגן מחדש ולהשקיע בניהול איכותי ומדויק של מידע וידע ארגוני והפיכתו לחדשנות מייצרת ערך ללקוחות.  



תכניות המומחים©  שפיתחנו מספקות מענה מדויק לצורכי ניהול הידע והמומחיות של ההון האנושי ומסייעות ליצור חדשנות אסטרטגית יוצרת ערך בארגונים.




התכניות מותאמות לצורכי מגזרים שונים, כדוגמת:

  • תכניות המומחים למגזר הציבורי: גם בסקטור הממשלתי והציבורי המספקים שירותים בתחומים מגוונים מתמודדים כיום עם הצורך לנהל מידע וידע ולתרגמו לחדשנות יוצרת ערך ללקוחות.  
  • תכניות המומחים למגזר המוניציפלי: עיריות, מועצות אזוריות ומועצות מקומיות מתמודדות עם הצורך לספק לתושבים- הלקוחות שירותים ברמת החדשנות , הקלות והנגישות הגבוהות ביותר. לשם כך נדרש לנהל את המידע והידע של העובדים ולתרגמו לשירותים ומוצרים חדשניים יוצרי ערך ללקוחות. 
  • תכניות המומחים למרכזים רפואיים: כל בתי החולים ללא יוצא מן הכלל, במיוחד חדרי המיון, מתנהלים במתכונת שגובלת במתכונת חירום, רוב ימות השנה: המשאבים מדולדלים, השטחים מצומצמים, כוח האדם קטן מידי, עייף ומתוסכל. כאן נדרש מהלך חדשני וכולל, כדי להחזיר מוטיבציה, משמעות וסדר שייצרו תהליכי עבודה מאורגנים ויעילים בחדרי המיון.  
  • תכניות המומחים למגזר העסקי: המציאות העסקית התחרותית, הצורך לבדל את העסק מהמתחרים ולהקדים אותו בחדירה לשווקים ולקהלי מטרה, מחייב מודלים ותכניות חדשניות, שיובילו להגדרת מומחיות ייחודית לכל עובד ומנהל, שתיצור ערך, משמעות וחדשנות ארגונית ועסקית. 

  •  תכניות המומחים במגזר החרדי: יוקר המחיה ותמורות בחברה ובתרבות הישראלית יצרו דור של צעירים וצעירות חרדיים שיוצא לשוק העבודה ולאקדמיה. אולם, לא כול חברי הקהילה החרדית מוכנים ללימודים אקדמיים וחלקם זקוקים למסלולי צמיחה והתפתחות אחרים, כדוגמת תכניות המומחים' ותכניות 'המומחיות' הייעודיות שפיתחנו לקהל החרדי. 


להכרות עם תכניות המומחים שלנו: 




תכניות המנהל כמומחה ידע - תכנית פיתוח מנהלים ייחודית, המותאמת לצורכי ארגונים בעידן הידע והמשמעות, אשר שמה דגש על הפיכת הידע של המנהלים למומחיות, שמאפשרת לתרגם את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ערך בכל תחומי הפעילות.


תכניות העובד כמומחה ידע- תכנית העצמה ופיתוח אישי חדשנית המיועדת לעובדים בסקטורים, דרגים ותחומים שונים, שהופכת את מידע וידע של עובדים למומחיות שמשווקת ללקוחות חוץ ופנים. התוצאה: שימור הידע, העברת השליטה על הידע מהעובדים לארגון, שימור ידע קריטי במיוחד לקראת פרישת עובדים חיוניים למערכת, ארגון ידע משמעותי להנחלה לדור העובדים והמנהלים הבא.


תכניות המנהל הדיגיטלי 2.0 - תכנית מהפכנית המספקת למנהלים בארגונים ידע, כלים ויכולות לניהול מידע ברשת. תכנית ייחודית זו מאפשרת למנהלים לשפר ביצועים עסקיים, לנהל חיפושים, סקרים ומחקרים, לבצע פעולות של מודיעין עסקי תחרותי, לייעל את השיווק האישי והארגוני ועוד.


קורסי ניהול ידע בארגונים-  העידן הדיגיטלי משנה את תרבות הניהול של הארגונים מן הקצה אל הקצה. ארגונים אשר מבקשים להתאים את עצמם למאה ה-21, מבקשים לנהל את המידע והידע ברשותם באמצעות הדיגיטל. בקורס מעשי מתוודעים העובדים לפלטפורמות, שיטות וכלים לתקשורת אפקטיבית ברשת, שמעניקים יתרון כלכלי משמעותי לארגון החיוני להצלחתו.


סדנאות נאמני ידע בארגון-  אין תכנית הדרכה טובה מזו כדי להשיג 2 מטרות מרכזיות: מחד, לייצר חיבור עמוק ואיכותי של העובדים לארגון- לחזונו, ערכיו ומטרותיו, ומנגד, להפוך את העובדים לשגרירי שיווק מתמידים ברשת של הארגון, באמצעות כתיבת תוכן איכותי אודות פעילויות והצלחות.


תכניות החדשן הארגוני- סדנאות במתכונת workshop לעובדים ומנהלים בדרגים שונים בארגון (אנשי מקצוע, שירות, מכירות, שיווק, ניהול, חוקרים, אדמיניסטרציה, צוותי טיפול, פיקוח, תכנות ועוד) הממוקדות בהפיכת הידע והמומחיות של האנשים למוצרים, כלים ושירותים המשווקים בתוך הארגון ומחוצה לו, כדוגמת כלי ניהול, כלי שירות, אפליקציות ועוד. 


ייעוץ וליווי אישי – למנהלים בכירים: בין שאתם טכנופובים או דיגיטליים, הכרות עם כלי וכללי המשחק בתקשורת ברשת הדיגיטלית היא צורך חיוני לניהול אפקטיבי. מנהלי דור 2.0 שולטים בשפת התקשורת ברשת וברשתות החברתיות ומצליחים לשפר את האפקטיביות הניהולית באמצעותן




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה