איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

שיטת FBI

הפילוסופיה של FBI- חדשנות אסטרטגית מבוססת על התפישה שבימינו, 

כל אדם הוא מומחה ידע, שעשוי לייצר ערך לקהלי ידע שונים, בתנאי שיגבש

את מומחיותו וישווק אותה בערוצים ובכלים הנכונים.  


מומחי הידע, לפי ד"ר טינה סיליג, ראש מדור חדשנות  באוניברסיטת סטנפורד, 

הם העובדים המומחים, שיובילו את הארגונים להצלחות והישגים. 


סיליג מכנה אותם אנשים מזן T.


אנחנו מתמחים בפיתוח מומחים בארגונים והתאמתם לדרישות העידן הדיגיטלי, 
לדרישות הלקוחות ולצורך ביצירת יתרון תחרותי ואטרקטיביות, כדי לצלוח את
התחרות על ליבם ועל כיסם של הלקוחות.

בתהליכי פיתוח החדשנות אנחנו מטמיעים מודלים ייחודיים שפיתחנו,
כגון- מודל החדשנות שלפניכם: 



'מודל הרווח' מראה בבירור כיצד 4 הצדדים המעורבים בפיתוח החדשנות, 

באופן ישיר ועקיף, מרוויחים מהתהליך. מדובר ב- WIN-WIN.





בעידן הידע והמשמעות, כל עובד הוא יחידת רווח, המבוססת על המומחיות 

האישית


מודל המומחים' שלנו מסייע לארגונים לתרגם את ההשקעה בעובדים- הכשרות,

תארים, חונכות, קורסים, סדנאות, אימון  ועוד, להגדרות מומחיות שמתורגמות 

לפעילויות שיווק, לשירותים ומוצרים חדשים, שמעלים את הערך שיוצר הארגון

ללקוחותיו, ובכך, הופכים את ההון האנושי להון ארגוני.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה