איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

על: המנהל הדיגיטלי 2.0



מנכ"ל חדש, לרוב מביא איתו 3 דברים: רוח חדשה, תפיסה חדשה וצוות חדש. הצוות שאיתו מכיר את הרוח ומחובר לתפיסה ולמנכ"ל, אבל מה עם המנהלים והעובדים הוותיקים בארגון? הרי אי אפשר להוביל שינוי רק עם "קודקודים"?...

לעיתים קרובות נוצר נתק בין ההנהלה החדשה להנהלה הוותיקה, ובין ההנהלה לחלק מהשטח. לעיתים יש התמרמרות של השטח עקב תחושה של הנחתה מכיוון ההנהלה החדשה. נתק והתמרמרות מעכבים תהליכי חדשנות, ופוגעים בביצועים ובתוצאות. הקצוות לא מחוברים ומכאן העיכובים.

מישהו חייב לחבר את הקצוות!
מישהו חייב לעזור למנהלים לראות את החזון, לרצות לקחת חלק פעיל ולהיות שותפים בהגשמתו.  

תכנית המנהל הדיגיטלי 2.0 פותחה במטרה לחבר את הקצוות: התכנית מבוססת על מודל המנהל הדיגיטלי 2.0 שמחובר לחזון ולאסטרטגיה של הארגון, מחובר למידע וידע ולמומחיות ייחודית שלו, מחובר לעידן הדיגיטלי ולשפתו, ומחובר לטכנולוגיות חדשניות שמסייעות לו לנהל את הידע והמומחיות, באופן שמקדם את חזון הארגון החכם.



כדי שארגון יהפוך ל'ארגון חכם' חכם, עיר תהפוך ל'עיר חכמה', וממשל יהפוך ל'ממשל חכם' נדרשים 4 דברים במצטבר:

  1. ויתור מודע על האגו ועל מאבקי הכוח בין מנהלים, מחלקות וגושים בארגון. בנוסף, יידרש חיבור והירתמות של מנהלים ועובדים בשלוש רמות: רעיונית, רגשית ותועלתית.
  2. מיפוי מדויק של מידע וידע חיוניים בהצלבה עם צרכי לקוחות הארגון/ עיר.
  3. הכרות ולמידת השפה הדיגטלית- טכנולוגית: פלטפורמות, ערוצים, את ה- א"ב של שפת התקשורת ברשת, ניהול משברים ואסונות ברשת, יצירתOngoing relationship  עם לקוחות הארגון, ועוד...
  4. בידול מנהלים באמצעות בניית זהות ייחודית שבסיסה המומחיות האישית. חוסנו של ארגון חכם כחוזק שרשרת המומחים שבו, והסנכרון ואינטגרציית המידע שהיא מייצרת באופן רציף ועקבי, לטובת לקוחות פנים וחוץ.

תכניות 'המנהל הדיגיטלי 2.0©' מבוססות על 'מודל ה.ל.ב ©'- מודל בן 3 שלבים, המחבר את המנהלים לעצמם, לארגון ולחדשנות:
ה- העצמה: חשיבת מ.א.ה© ככלי לסינכרון ואינטגרציה 
ל- למידה:   למידת השפה הדיגיטלית וצרכי עידן הידע
ב- בידול:    גיבוש המומחיות האישית של המנהל


אם אתם רוצים לייצר שדרת מנהלים דיגיטליים 2.0 שמחוברים לחזון ולאסטרטגיה הארגונית, מסנכרנים מידע ומשתפים בידע, שולטים בכלי המשחק של העולם הדיגיטלי ומובילים יחד עם המנכ"ל את הארגון לחדשנות יוצרת ערך, צרו איתנו קשר ובקשו לקבל פרטים על תכנית- המנהל הדיגיטלי 2.0




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה