כשחושבים על ניהול ידע מיד מדברים על טכנולוגיות. הן חשובות, אבל אנחנו נוטים לשכוח את מה שבא לפניהן: א- נ-ש- י- ם. כי מי שמחזיק במידע ובידע, ומי שאמור לשתף במידע, ומי שאמור להשתמש בטכנולוגיות, אלו הם האנשים בארגון. רוב האנשים במיוחד עובדי הדור הישן חוששים מטכנולוגיות, וכולם, ללא יוצא מן הכלל זקוקים להבין את הרציונל (למה צריך? למה זה חשוב בכלל? ולמה עכשיו?) ואת הכדאיות (מה יצא להם מזה, לא רק התועלת ללקוחות ולארגון). לכן, בגדול, כל תהליך ניהול ידע מתחיל וקשור לאנשים, ומי שסבור שניהול ידע מתחיל מטכנולוגיות טועה טעות מרה.
תכניות המומחים שפיתחנו, מספקות מענה מדויק לצורכי עובדים ומנהלים,
שצברו ידע וניסיון בשנות עבודתם וכעת מתבקשים על ידי הארגון לשתף בידע, בין שהם ותיקים, או לקראת פרישה, או שהם ממונים על תחום ייחודי וחיוני לצמיחת הארגון.
בתהליך
חווייתי, ממוקד ומעצים, המבוסס על מודל חדשני שפותח על יד צוות החברה, אנחנו
עוזרים למנהלים לתרגם את הידע, הניסיון, הכישורים, היכולות והרצונות,
בשילוב התשוקה והקשרים להגדרות מומחיות ייחודיות, המקנות להם זהות
אותנטית ומבודלת. את הגדרות המומחיות השונות אנחנו מתרגמים יחד עם המנהלים לתכניות
פעולה, שמאפשרת למנהלים לשתף בידע ואף להפוך למובילי
אג'נדה מקצועית, שתורמת ומניעה חדשנות ארגונית.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה